13 may. 2010

Os que non lles gustou o vídeo da "amante de Tano" son "pouco intelixentes" según...

O decano de Belas Artes e candidato á vicerreitoría de Estudantes. Sen comentarios sobre esta afirmación.

18 comentarios:

  1. Pero que tipo de manipulación torticeira dun titular é esta? ousexa que se consideras que alguén fai unha crítica pouco intelixente estás dicindo que esa persoa xa é tonta? A apreciación de Barcia é sobre as críticas, non sobre as persoas. A quén dirixes estas mensaxes? Non sei se eres ti ou estas aconsellado polo teu gabinete de comunicación, pero penso que esta campaña na que todo xira en torno as críticas ó rival é pouco intelixente, e ollo, eu non te estou chamando pouco intelixente a ti, senon á campaña.

    ResponderEliminar
  2. Sí, sí, o intelixente e andar por Industriais repartindo panfletos dicindo que si gaña Xaime vai quitar os masters profesionalizantes, ou que quitará servizos deportivos ou que a financiación da campaña non é limpa. ¿Todas esas mentiras non son criticables? ¿Acadar o voto do estudante a calquera prezo é unha boa estratexia de campaña?¡¡Estamos como para dar leccións¡¡ ¡¡¡A campaña do rival sí que é unha campaña limpa¡¡¡. Seguro que é cousa dos alumnos. Por certo, botouse en falta unha resposta máis contundente de Barcia sobre o tema sobre todo cando pretende ser vicerreitor e se gaña vai xentionar un departamento tan sensible como é o de estudantes.

    ResponderEliminar
  3. El decano de Belas Artes tiene toda la razón, las críticas son poco inteligentes, lo primero porque no se entienden (hablan de machismo pero no explican donde está ese supuesto machismo), hacen una lectura plana y simplona, recurren a estereotipos pasados y, para más inri, lo que han conseguido es una difusión brutal del video que denostaban (esto estuvo bien, hubo muchos que nos pasamos un buen rato riéndonos sanamente). Pero lo peor no es la "falta de inteligencia", lo peor es la actitud "talibana" de quien se erige en autoridad (a sí mismos se llaman "expertos") para decidir qué se debe ver y qué no, eso no es falta de inteligencia, eso es un insulto a la inteligencia, y da un poco de miedo.
    Y la manera de utilizar el artículo en este blog también es muy poco inteligente.

    ResponderEliminar
  4. Pues la verdad, a mi me parece muy bien que quien tiene posibilidades de ser el nuevo vicerrector de estudantes manifieste esa actitud y salga en defensa de un grupo de ellos. No se pronunció, que yo sepa, el correspondiente del equipo de Nova.

    ResponderEliminar
  5. Yo creo que lo peor de todo es que Santana, representante de estudiantes, además de destacado miembro de Nuevas Generaciones del PP que apoya a Cabeza, dude de que sus compañeros puedan hacer un video "tan profesional", ¡eso es defender a sus representados! Espero que no le hagan caso sus futuros empleadores.

    ResponderEliminar
  6. He leído en tu programa una alusión, en el apartado de cultura, a las tunas universitarias. ¿Estáis pensando fomentar tan machista institución en nuestra universidad?

    ResponderEliminar
  7. A mi me parece que alguién que sea del PP no es ningún apestado. Me parece insultante que una universidad donde los estudiantes tienen su propia ideología y tanto votan a Tano como a Cabezasean de las siglas que sean tengamos que ver una y otra vez el ataque feroz de Alternativa universitaria contra los que votamos al partido popular. Alguien que pretende gobernar la universidad no debería discriminar por razón de su ideología.
    A mi nadie me ha dicho a quien tengo que votar. Votaré pensando en lo mejor para mi universidad pero si no me quieren en la opción de Mato, pues nada.

    ResponderEliminar
  8. Aquí el único que ha salido en defensa de los alumnos ha sido Cabeza. Los otros lo que hicieron es echar la resposabilidad sobre ellos cuando ese vídeo todo el mundo sabe que no sale de unos chavales de publicidad. Vaya cabreo que hay en Publicidad

    ResponderEliminar
  9. Os que coñecemos a Ignacio Barcia podemos afirmar categóricamente que é unha persoa respetuosa, íntegra e comprometida cos alumnos. Ademáis é un currante nato que ven facendo un gran traballo na súa labor de decano en Belas Artes, a primeira facultade que implantou o grao, cousa nada fácil. Se Alternativa Universitaria gaña as eleccións será un gran vicerreitor.

    ResponderEliminar
  10. Decir que las críticas son poco inteligentes es discutirlea casi todo el mundo el bochornoso vídeo. El instituto de la mujer seguro que también es poco inteligente, los comunicados de miembros de la universidad de Vigo, Santiago Y las editoriales en diferentes medios de comnunicación etc... también son poco inteligentes. En fin, cuestión de opiniones. Esto es la universidad. Aqui cabemos todos al igual que en este blog sin censura. Suerte a todos el 20

    ResponderEliminar
  11. Al comentario de las 19:07. ¿es que no se ha enterado que hace mucho tiempo que las tunas universitarias son mixtas?

    ResponderEliminar
  12. A cualquiera que tenga la responsabilidad de vicerrector se le presume capacidad de trabajo. No conozco a Barcia pero no dudo de su integridad al igual que no lo pongo en duda de la candidata a vicerrectora de estudiantes por Nova a la cual sí conozco y doy fe de ello. Si gana Nova Universidade será una magnífica vicerrectora.

    ResponderEliminar
  13. Sobre o comentario das tunas universitarias: ¿e ónde pon no noso programa que teñan que ser só de homes?. A ver si viaxamos un pouco máis e coñecemos outras universidades.

    ResponderEliminar
  14. Al comentario de las 22:23. ¿Tengo que entender que Nova va a promocionar las tunas si gana las elecciones?

    ResponderEliminar
  15. No he leído ni oído a nadie decir que quienes votan al PP sean apestados, como comenta alguien, lo que es cierto es que Nuevas Generaciones del PP es la única formación política que ha manifestado su apoyo a uno de los candidatos, Jaime Cabeza. Cada uno que saque sus conclusiones y actúe en consecuencia el día 20.

    ResponderEliminar
  16. Al Anónimo del 16 DE MAYO DE 2010 21:54!!!! si tnto apoyas a Barcia, ck no dejas de ser anónimo y te identificas eh!!!! mucho morro y pocas nueces.... con nombre y apellidos por favor, que te andamos esperando...ya que tantos apoyas a un hombre que lo único que hace en bellas es impedirle el paso al candidato de este blog!!! por cierto comenta en el otro blog, en el de tu partido a ver si te dejan...

    ResponderEliminar
  17. Para o anónimo da 01:13. Paréceme puro cinismo o teu comentario ó decir que aínda que ninguén dixo o de apestados deixas ven clariño apuntando co dedo que ollo cos do pp xa que apoian ó candidato Cabeza. Mira, son votante do pp a min ninguén me dixo a quen teño que votar. Non nos tomes por parvos. Seguro que no teu mundo politizado esas acusacións son de tódolos días, no meu a miña libertade e xuízo dinme o que teño que votar para que a miña universidade avance. Creo que é un error tirar para atrás a moitos membros da universidade que non o tíñamos claro. Alomenos eu, xa me decantei. Sorte a todos

    ResponderEliminar
  18. Por favor, outra vez pido calma. É a primeira vez que entro neste específico comentario. Veño de revisar o programa e a alusión ás tunas. En fin, que eu defenda as tunas paréceme unha extrapolación moi curiosa do programa. Pero vale.
    No que se refire ao tema de cabeceira: a ver, coido que de poucas cousas falei máis na campaña que desta. A defensa que fai Barcia do video, na miña opinión, é errónea. Eu non cuestiono o seu traballo, a súa integridade nen a súa valía persoal. Pero cuestiono xa non o vídeo, senón as posturas que suscitou. Defendelo me parece defender posturas moi periclitadas e ofensivas para a muller como obxecto sexual, moi propias da publicidade de antes dos anos oitenta.
    Cando menos, Nacho Barcia -ao que lle mando un saúdo fraternal- ten un valor que non foi unánime nestes días, que é o de non negar a publicidade xurdida no ámbito da súa agrupación. Paréceme un elemento de responsabilidade moi digno, en verdade.

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.