5 may. 2010

CONCELLEIRA DO BNG E MEMBRO DA CANDIDATURA DE NOVA UNIVERSIDADE RESPALDA PROXECTO CAMPUS DO MAR

9 comentarios:

  1. ¿Pero o Campus do Mar non estaba fora da disputa electoral según acordo do Claustro?

    ResponderEliminar
  2. Si, claro que está fora da campaña, desde logo para nós así é. Hai algo no noso programa ou na nosa actividade de campaña noutra liña?

    ResponderEliminar
  3. É que non está en disputa, por iso os dous candidatos o apoian. E canta máis forza se faga, en máis frontes, mellor para todos. Ou é que só Tano pode defender o que a Uvigo precisa? Xa vedes, @s candidat@s de NU traballan a prol da Uvigo independentemente de que non estean gobernando (aínda).

    ResponderEliminar
  4. O sea que esto no es un blog electoral ¿no? Ah, es que me parecía. Mira, esto no es serio tras el escándalo formado con el tema y demuestra la falta de escrúpulos y coherencia de Nova en esta campaña.

    ResponderEliminar
  5. Non teño mais que decir que he moi eviente que cando a Xaime Cabeza lle conven (xa non sei si a Nova) se fala de traición pero cando se trata de calquera publicidade que aparece na prensa (fixate que casualidade do mesmo concello que a sua candidata a vicerreitora por pontevedra) di que siguen na "mesma liña". Xaime por favor, mais cabeza¡¡¡

    ResponderEliminar
  6. Vengaa!! como se ve los movimiento en falso de ALTERNATIVA y de Mato.... OYE CUANDO ABRE SU BLOG A COMENTARIOS??? xk vamos por dios... los alumnos estamos esperando a poder decirle algo... solo hay comentarios tipo, "mato te quiero"... "mato buen trabajo", la verdad se los deben poner ellos... en fin... esa es la universidad que quiere.... LA UNVERSIDAD DE LA CENSURA!!

    ResponderEliminar
  7. Para el anónimo de las 15:25: se te ve el plumero, vas soltando la misma retahíla inconexa en distintas entradas de este blog, pero eres siempre el mismo. Dices ser un alumno, pero, ¡caramba! eres el alumno más politizado que conozco, tantas críticas personales, tanto conocer Nova y AU... y encima te permites hablar en nombre de todos los alumnos. Está claro que eres uno de Nova haciendo el trabajo sucio para Cabeza. Si quieres decirle cosas a Tano tienes la posibilidade hacerlo en cualquiera de sus actos, como el debate que van a hacer con los alumnos.

    ResponderEliminar
  8. Cuidado que también tiene otra Vicerrectora en Tui, y es concejala¡¡¡¡¡. Menos mal que o BNG está con Tano porque xtanomato estamos muchos que no nos escondemos.

    ResponderEliminar
  9. Vai a ser que non se lle poden facer comentarios ao Tano porque eu remitinlle un "crítico" e eliminárono do BLOG. VIVA LA CENSURA!

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.