21 abr. 2010

Prensa sobre a presentación das liñas programáticas

7 comentarios:

  1. Tantos recortes de prensa y no colocas el que se te menciona como socio de un nuevo "superbufete" de abogados. Enhorabuena, espero que puedas compatibilizar tu dedicación como rector con este esplendoroso futuro como profesional liberal.
    Aquí puede verse la noticia de prensa:
    http://www.lavozdegalicia.es/vigo/2008/10/04/0003_7194708.htm

    ResponderEliminar
  2. Onte xa respostei a este tema en formspring. Con todo, por segunda vez: eu son socio non profesional -suscribín 6000 euros de capital social- do bufete Clems e nada máis. Espero que chegue con este comentario. Basicamente, nun grupo de xente que tanto fala de EBT e Spin off e tan engaliolada está con elas -quixara dotarlles dun réxime xurídico claro e transparente, non o barullo que AU deixa en herdanza-. Por certo, os avogados son todos liberais? Eu coñezo moitos que non. E algo máis: é probable que algún día, no futuro, exerza a avogacía, por que non? Quizais, ou probablemente, en Clems. Pero non hai presa. Daquela o vou anunciar públicamente. Mira: a miña adicación á Universidade é xenuinamente exclusiva. Entre outros motivos, porque non sun superman.

    ResponderEliminar
  3. Bueno, bueno, no es para ponerse así. No se qué es eso de "formspring", agradezco en cualquier caso tu aclaración, tampoco se muy bien a qué te refieres con EBT y esas cosas.
    Sólo un par de preguntas, es que soy lego absoluto en esto: lo de subscribir "capital social" ¿quiere decir que cualquiera puede ser socio de esa entidad? ¿a ti te llamaron por tu dinero y no por tu valía profesional? ¿tu vinculación con la Universidad, si eres rector, no la van a utilizar para imagen del bufete? ¿repartirías entonces los posibles beneficios del exiguo capital invertido con la Universidad?
    Por otra parte, ¡claro que no todos los abogados son liberales!, decía lo de profesional "liberal" en el sentido originario, no político, del término: un profesional que funciona por cuenta propia (médico, abogado, psiquiatra...).

    ResponderEliminar
  4. No sabía yo que para ser candidato a rector no podías invertir en empresas?? Anónimo, por favor... de todas formas si hablamos de invertir, podemos preguntarnos cuanto dinero invirtió la Universidad en las instalaciones prometidas en el programa de AU en el 2005, una piscina, donde esta?, una residencia, donde esta?, unas instalaciones para la práctica de piragüismo, donde esta??, etc..., etc...

    ResponderEliminar
  5. Mirade, eo teño as teimas de xurista: quero defender que a miña actuación é legal cando o que pretenden dicir os demáis é que é ilexítima. Por suposto que a miña condición de socio en Clems ten que ver coa miña condición de catedrático de Dereito do Traballo e da Seguridade Social e que a Clems lle vai ben esa publicidade. Pero o que se discute é a profesionalidade. Mirade, eu teño unha adicación exclusiva á Universidade en termos materiais. Quero deixar clara esta idea porque o cuestionamento que se me fai é moral, non legal. É por iso que quero que quede moi claro. Porque teño unha especial convicción de que se me ataca xa por cuestións personais e eu levo como máxima de vida a máxima transparencia dos meus actos. Unha cousa máis: A publicidade que lle interesa a Clems non é a dun reitor, senón a dun xurista, é evidente. Na miña modestia, eu diría que non penso vender o capital social cando chegue a reitor, agás que incurra nalgún conflito de intereses que, a día de hoxe, non vexo. Ánimo a toda a xente!

    ResponderEliminar
  6. Dado el historial de ambas no simpatizo ni con NU ni con AU. De momento soy de NA:VB (Nova Alternativa: Vota Blanco), pero al César lo que es del César. He enviado bastantes comentarios y preguntas (duros e incómodos) a este blog desde octubre. No han censurado ninguno y todos fueron contestados.

    En el blog de AU el candidato ha introducido una entrada sobre propuestas para PDI y PAS. He enviado 3 preguntas sobre "desgravaciones en POD", pagas extras y jubilación con los mismos textos que en su día había introducido en este blog. Han censurado los 3 (y algún otro enviado a otras secciones). Sin embargo han admitido, en la sección citada de PDI y PAS, una pregunta, que recibió contestación inmediata aunque no tiene nada que ver con el tema, sobre Cabeza y el despacho de abogados. No tengo nada en contra contra esa pregunta, aunque se debería incluir en una sección semajante a Tano sin tino (p. ej. Descabezados), pero sí me cabrea que se censuren otras.

    Cabeza ya ha diferenciado, aquí y en formspring, entre legalidad, legitimidad, ética, etc. El problema es que algo queda. Sí, pero ...
    La balanza está desequilibrada y por tanto: ¿ningún rector anterior tenía participación en empresa Relacionada con su especialidad universitaria? ¿Condicionó eso su actuación (buena o mala, que cada uno juzgue) como rector?
    Buscad y encontraréis

    ResponderEliminar
  7. Grazas por este comentario, reconfortante, grazas.

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.