30 abr. 2010

benestar, confianza, compromiso, investigación, medio ambiente, persoas e CAMBIO


53 comentarios:

  1. No puede ser, decidme que es una broma por favor, que el blog sufrió un ataque.

    ResponderEliminar
  2. A nosotros también.

    ResponderEliminar
  3. Se olvidaron del ancianito venerable.

    ResponderEliminar
  4. Jaaaa esto es una campaña no? si los de mato trabajasen la mitad de tiempo que dedican a navegar por este blog, aun harían un programa decente... ahora copian a Jaime, y crean un grupo de apoyo en el facebook, jaaaa es un claro sitoma de realidad... cm Jaime y su equipo lleva trabajando desde hace un año, el blog idem, el facebook desde agosto... y los de mato creando todo a ultima hora jaaaaa en fin... asi va la uvigo, todo mal tarde y arrastras

    ResponderEliminar
  5. na vida hai dous tipos de persoas: os que fan cousas, e os que critican o que fan outros, e chega un momento no que un debe elexir con cál quere estar. Noraboa poa iniciativa do spot.

    ResponderEliminar
  6. El problema(para comentario de 22:47), es que quien no tiene este orden de prioridades en la vida no puede entender el contenido del spot

    ResponderEliminar
  7. jajajajajajajajaja... la parte final es apoteósica... da miedito¡¡¡
    este vídeo va a ser el puteo general ... por cierto, falta también un extranjero, por aquello de los Erasmus....

    ResponderEliminar
  8. Pois eu xa elixín: non quero estar con quen defende unha universidade conservadora e kitch.

    ResponderEliminar
  9. Pero si se entiende perfectamente, para mi está clarísimo, yo diría que el video es realmente revelador.

    ResponderEliminar
  10. Viendo este spot no pude sino rememorar las palabras de Juan Pablo II: "Que el período de la universidad sea para todos ustedes un período de gran maduración espiritual e intelectual, que los lleve a profundizar en su relación personal con Cristo."

    ¡Ánimo Xaimiño!

    ResponderEliminar
  11. Viva lo rancio¡¡¡

    ResponderEliminar
  12. A ver cuánto tarda Mato en sacar el suyo. Siguiendo su estrategia de campaña consistente en copiar todo lo que haceis vosotros. Bueno, todo no, él tiene un blog donde sólo meten comentarios sus amigos. Todo lo demás (se puede demostrar) simplemente se censura.

    ResponderEliminar
  13. Para o comentario das 00:03, supoño que Jaime estarache agradecido por darlle o teu voto.

    ResponderEliminar
  14. A verdade, como sexades tan profesionáis gobernando a Universidade como estades demostrando selo facendo campaña electoral, esta Universidade por fin terá o goberno que leva moito tempo esperando. Mentras, os mediocres que sigan mofándose. Son tan cortiños que non son capaces de ver que a sua actitude o único que fai e darche máis votos. Ánimo

    ResponderEliminar
  15. A vergoña allea vólvese propia cando un de súpeto se percata de que isto tamén é imaxe da nosa universidade, que este vídeo circulará por internet, o mesmo que aqueloutro do catedrático histriónico de Ourense.

    ResponderEliminar
  16. Societé Anonime1 de mayo de 2010, 10:44

    Tal cual escribió Nicolás Gómez Dávila, conservador también pero mucho más inteligente: "Burguesía es todo conjunto de individuos inconformes con lo que tienen y satisfechos de lo que son."

    ResponderEliminar
  17. El Anónimo delas 00:03 no debe saber que el estilo kitch representa la cultura urbana y rechaza la oficial o tradicional, por lo que meter en el mismo saco conservadora y kitch....parece que no lo tiene claro

    ResponderEliminar
  18. Pero, pero,pero, pero.... este vídeo que quiere decir exactamente? cual es el mensaje? qué aporta a la campaña? Con Jaime Cabeza la universidad va a ser así de idílica y limpia todos en amor y compañía? seremos todos guapos como en el vídeo? esto es el cambio? por favor...

    ResponderEliminar
  19. vídeo de factura moi institucional. cunha linguaxe excesivamente artificiosa que poida que non sexa comprendida polo electorado que está máis próximo e que afeito a falar con eles todolos días non quere ver actuar os seus compañeiros,

    ResponderEliminar
  20. Al anonimo de las 00:00, vaya tela, miedito si que das tu!!! Como se nota la importancia de este blog, al de salustiano segurto k no lo visita ni crispin... con eso que lo tiene cerrado a comentarios... puess... si tieen un filtro igual que este, peor mientras aqui se publica todo (solo hay que verlo, si publicaron el tuyo ya es suficiente), en el otro no publican ninguno, hay una entrada, dos como mucho y siempore de apoyo.. más claridad y menos caciquismo señores!!!

    Jaime 20 días para el cambio, sigue así...

    ResponderEliminar
  21. Supoño que o de universidade conservadora o dis polos que queren seguir conservando o poder, doce anos despóis, porque por outra cousa non sei...¿quéres que falemos da xente que leva Cabeza no seu equipo vencellada, públicamente, á esquerda, ou prefires que falemos dos vicerreitores que tivo Alternativa con carné do PP?. Un equipo plural é eso, plural. Máis comentarios deste tipo só os pode facer alguén recén incorporado a Universidade, sen un mínimo de memoria histórica da UVigo.

    ResponderEliminar
  22. ¡Je, je, je! El video es una chorradilla. A mí me preocupa que este tipo de campañas (sea de NU o de AU) tenga algún tipo de influencia. Este video no dice absolutamente nada de nada, salvo el estar mal hecho y mal actuado. Sigo esperando las propuestas de nova...

    ResponderEliminar
  23. Ola, veño de aprobar 18 entradas! Non está nada mal. Dous comentarios:

    1º.- Sempre me falaron do meu parecido razoable con Robin Williams. Ademáis, co nivel de audiencia do vídeo do primeiro día, hai que pensar en se podemos ter taquillaxe no cinema. Que saibades que a camisa que levo é dunha marca francesa moi famosa, Carrefour. Seis euriños no centro da Barca, en Pontevedra.
    2º.- A máis graciosa é a entradiña das 17:53, que segue a esperar as propostas de NU. É como os xudeos, que aínda agardan a chegada do redentor que ceibe ao pobo de Israel. Por favor, fai click en obxectivos e medidas programáticas básicas" e deixa de dicir chorradas. Por certo, o pre-programa dos outros non é outra cousa que o reino das vaguedades, que, desde logo, non terán cumprido fin. Ah si!, tamén son piruliñas que lanzan cada día en comunidade, para maior descrédito do equipo de goberno de AU.

    ResponderEliminar
  24. el Anónimo de las 00:031 de mayo de 2010, 23:13

    Es un video conservador y kitch, insisto. Podía ser conservador sólo, o sólo kitch, pero es las dos cosas. Yo utilizaría a Robert Musil para explicar lo que es kitch: "...sabe mal como el pan mojado con perfume." Que alguien haya utilizado cierta estética kitch de manera transgresora, es otra cosa. Pero es que este video no lo hizo Muchachada Nui, este video más tiene que ver con la pretenciosidad, la ñoñería y el mal gusto que, no olvidemos, es vecino próximo de la incultura. Y que todo esto se produzca en un ámbito universitario da mucho que pensar.

    ResponderEliminar
  25. y yo sigo esperando alguna propuesta de AU, y no el CONTROL+C y CONTROL+V del programa de Gago de hace 4 años... solo hay que ver el campus de Pontevedra, donde esta la residencia universitaria, la piscina, las instalaciones para las de la única carrera deportiva que hay en la uni, y los peor dotados en instalaciones vamos!!! vergüenza del vicerrector de campus que tenemos en esta ciudad... un tio que esta en el centro y solo pisa las facultades para las ceremonias de licenciatura, para comer el pinchito gratis y fuera!! o las becas de la casa das campas, todas para su facultad... en fin!!!! "hechos y no trechos"

    ResponderEliminar
  26. Pues, pues, pues, pues,.... si al anónimo de las 13,38 el video no le dice nada que se le va a hacer. Si necesita que se le explique un mensaje tan sencillo y a la vez tan importante como el recogido en ese minuto y poco más no seré yo quien lo haga. Simplemente las sensibilidades no son las mismas para todas las personas. Hágase ver eso de repetir tanto una palabra antes de empezar a decir algo.

    ResponderEliminar
  27. Querido anónimo das 16:54: O de universidade conservadora dígoo polo que se extrae do vídeo, que imaxino intenta sintetizar a idea de universidade que defende Nova, ou non?

    ResponderEliminar
  28. El anonimo de las 23:13, si cita a Robert Musil, debe saber que este autor define kitsch y no "kitch" como indica en su comentario.

    ResponderEliminar
  29. Societé Anonime2 de mayo de 2010, 0:10

    ¿Os dais cuenta de que no hay ningún comentario sobre el contenido del video? Es que no tiene, no hay por donde cogerlo, es insustancial, aunque puede uno sacar tantas conclusiones... Jaime para defenderlo recurre a cierta ironía sobre algún parecido más o menos real, a su modesto vestuario, ya que de ideas pare estar bastante desnudo,... y a arremeter contra Alternativa. Y es que la única idea que parece mover a Nova es: quítate tú que me pongo yo. No quiero ser pedante pero vuelvo a citar a Gómez Dávila: "Las ideas tiranizan al que tiene pocas".

    ResponderEliminar
  30. ¿Sería mucho pedir que cuando se presente este video a la prensa se obvie que está hecho por gente de la universidad? No se qué votaré, no se si quiera si lo haré, pero me preocupa el posible descrédito de la universidad en general y de alguna titulación en particular.

    ResponderEliminar
  31. Anónimo de las 23:132 de mayo de 2010, 0:34

    Anónimo delas 00:01, gracias por tu precisión que tanto aporta al debate electoral. Tienes razón, lo correcto es "kitsch". Pero yo prefiero el "kirsch", aunque tiene una resaca horrorosa.

    ResponderEliminar
  32. Si no has leido comentarios sobre el contenido del video es porque los has pasado por alto, porque los hay. No te preocupes, no eres pedante por citar a Gomez Davila. Si acaso eta otra cita de ese mismo autor viene ahora al caso: "El mundo moderno nos obliga a refutar tonterías, en lugar de callar a los tontos".

    ResponderEliminar
  33. Anónimo de las 00:34
    De nada. Creo que la precisión aporta tanto al debate electoral como tus comentarios. Sobre todo este último sobre el "Kirsch", ha sido muy profundo, tanto que lo que me sugiere es que yo prefiero el "kitch lorrein" con mucho queso.

    ResponderEliminar
  34. Societé Anonime2 de mayo de 2010, 10:25

    Anónimo de las 00:39: tienes razón, repasados todos los comentarios sobre el video se encuentra uno, sólo uno, sobre contenidos: el que rememora una cita de Juan Pablo II.

    ResponderEliminar
  35. Acabo de ver o vídeo e non o podo crer, directamente "se os fue la olla".

    ResponderEliminar
  36. Societé Anonime2 de mayo de 2010, 11:07

    Anónimo de las 00:39, ambos podríamos aplicarnos otro "escolio" de Gómez Dávila: "Quien cita a un autor muestra que fue incapaz de asimilárselo."
    Encantado de toparme con otro admirador del colombiano, lo digo sinceramente, pero encuentro contradictorio que aprecies la escritura precisa, plena, austera y contenida de Gómez Dávila, junto a la bobalicona, hueca y pretenciosa estética del video que comentamos. Imagino que cada uno arrastramos nuestras propias contradicciones.

    ResponderEliminar
  37. Pero no abuses de la "kitch lorrein", por lo del colesterol, y cuidado también con el exceso de azúcar del video.

    ResponderEliminar
  38. El video de NU es malo y anticuado. Faltan dibujitos naif tipo campaña del cambio PSOE-1982. Tampoco se sabe hacia donde sale el coche que encuentra la señal: "Cambio. Próxima salida". Venden cambio y poco mas.

    Los apoyos de AU como el de Societe Anonime(muy bueno lo tuyo, y muy profundo en contenidos, en el blog de Mato; eso sí que es centrarse en el asunto. Propuestas sobre PAS y PDI. Lo que te importa es el despacho de abogados, que no tiene nada que ver con el tema propuesto) son tan anticuados como el video. ¿Quieres decir que Gago, Mato, Docampo, etc. no son burgueses?¿Qué son?¿revolucionarios?¿radicales?¿Los progres no son burgueses? Además ¿son progres? ¿por qué? ¿Porque se autocalifican como progres? ¡Venga ya, tu y tus citas! ¡Y pide que no haya censura en el blog de AU (alternativa ¿a qué?)

    ResponderEliminar
  39. Bueno, eu penso que xa está ben este debate sobre o video de nova. Empezo a "cheirar" certos fumes de "palleiros" que nos invaden en "comunidade" e que alumbran a calquer cabeza con tal de non dar a cara. O video e de todo patético e non porque eu o pense senon porque calquer profesional pode aprecialo. E para poñer como exemplo en primerio de carreira de publicidade (SON TAN CLAROS OS NON MENXAXES). Por favor, non importa o video senon a a cara para poder facelo ¿a quen pode ir dirixido? ¿porque fai falta chegar a esto? Xaime, non te movas mais, por favor.

    ResponderEliminar
  40. Societé Anonime2 de mayo de 2010, 18:25

    Anónimo de las 13:43, con la cita: "Burguesía es todo conjunto de individuos inconformes con lo que tienen y satisfechos de lo que son." lo que se pretendía era comentar el tufillo que desprende el video y la gente que está detrás. Por lo demás, que cada palo aguante su vela y el que se pica ajos come. ¡Ah!, y que no haya censura en el blog de AU!. (Ahora vamos y lo decimos allí, no te preocupes.)

    ResponderEliminar
  41. Ola, estou abraiado polo número de entradiñas, desde logo resultado dunha paixón excesiva, dun lado e doutro. Onte fixen un comentario medio en broma-medio en serio e hoxe segue a chuvia de comentarios. Fago catro precisións:
    1ª. Iso dos conservadores lémbrame o artigo de Manolo Rivas cando dí que en Galicia non hai conservadores. Desde logo, a candidatura rival -a de AU- non o é: non quere conservar nada do actual goberno, nen persoas nen contidos. Mesmo teño a impresión de que nós lle queremos mellor a Gago e ao seu equipo.
    2ª. De videos de campaña para nada son quen de opinar. O martes vaise presentar ás 12:00 h. e xa se darán as precisións técnicas. Por certo, eu non vou estar, porque teño un compromiso previo institucional. Pero deixo claro o meu agradecemento aos e ás profesionais que o fixeron.
    3ª. Con todo, moitas opinións son excesivas, a prol ou en contra. O que si me quedou claro é que como ferramenta de campaña é moi eficaz. Xa veremos que da de si -oi de non-.
    4. As palabras que aparecen no video: investigación, medio ambente, compromiso, persoas, cambio...evidentemente teñen moito de lugares comúns, pero son lemas de campaña que acompañan a un programa e que teñen unha lóxica sincrónica co mesmo. Desde esta perspectiva -unicamente desde esta- moitos dos comentaros que leo me parecen precipitados.
    Con todo, de novo grazas pola participación. Xamais pensei que o blog me dera tanto chollo! O que si me sinto é moi acompañado en campaña. E unha última reflexión -para a xente que me defende-: non admito toda a crítica por contraste con ninguén, senón por unha fonda convicción persoal de tolerancia. Se na Universidade non se pode discutir, é que deixamos de ser Universidade. A tolerancia implica deixar a vida por que o adversario poida expresar publicamente o desacordo cun mesmo.

    ResponderEliminar
  42. No tengo pasión ni a favor ni en contra de NU. Sin pasión, el video me parece malo, cutre, y antiguo (no técnicamente; conceptualmente me parece un anuncio de Sanitas o Adeslas), pero cumplió su función aquí: provocar reacciones a favor y en contra y permitir que al final Kbeza aparezca como el fiel de la balanza, "reprendiendo" a los apasionados de ambos lados y transmitiendo así la idea de contención, centrismo, moderación, etc. Está bien el método, de modo que probablemente el video sea malo a propósito.
    A propósito de exageraciones, ¿no es demasiado eso de dejar la vida? "Yo no estoy de acuerdo con lo que usted dice, pero me pelearía para que usted pudiera decirlo" (Voltaire, que era muy exagerado, lo dejaba sólo en pelea)

    ResponderEliminar
  43. Gustame moito que Kabeza fale de "entradillas" cando contesta os comentarios, dame a impresión, sin animo de faltarlle, que dalgunha forma estanos a decir que vai un pouquiño de "sobrado". Sei que esto non e así polo tanto pidolle que deixe de entrar no blog, tal como dixo fai pouco e, como sempre contesten os seu "negros" que non chegan a ser tan empalegosos. Poro outra parte decir que os de Alternativa non van de tras de cabeza, xa lle gustaria os de Nova, pero os de nova con Maiusculas. Os de fai tempo cando Legido. Esto non ten perdón para a Universidade de Vigo, como pode algén estar convecido que os de Alternativa van copiando? Dios, xa fai falta pouca cabeza e sobre todo pouca capadicade reflexión e ver a realidade. Baixa do pino e ponte as pilas, COMENZA A CAMPAÑA, ANIMO A TODOS E CON FORZA.

    ResponderEliminar
  44. Me gustó: dinámico, sintético, general...
    La música muy chula.
    ADELANTE CABEZA... AUPA RÚAS!

    ResponderEliminar
  45. O que faltaba. Non so nadie da resposta as críticas que se fan sobre a censura, máis que envidente, no blog de Tano, senón que se lle pide ao propio Jaime que se "autocensure" no seu propio blog... ¡esto é de coña!. Pero qué ben o paso leendo algúns dos comentarios. ¡Alegría!, que para cabreado xa chega o candidato de AU

    ResponderEliminar
  46. Ola, moi bo o comentario de Sanitas e Adeslas. Levo medio día ríndome de min mesmo.

    ResponderEliminar
  47. Jaaaaaa sanitas jaaaaaaaaaaa!!!! jaime que les den morcilla!!! mientras aqui hay libertad de opinión en el de mato, no s epuede comentar ESA ES LA UNIVERSIDAD QUE QUEREIS... derecho hablar, contra contingencia verbal.... vergoña carallo!!! vergoña e quere ser rector home home... eu non quero ter a un censor na universidade, senon a alguen con quen poda falar

    ResponderEliminar
  48. A min gustaría ver algunha crítica neste blog sobre as propostas do rival Salustiano Mato. E cando digo crítica refírome a cousas concretas e precisas, e dicir, AU di tal cousa sobre infraestructuras e iso é inviable, non é posible por... Nova Universidade propón tal outra cousa neste punto e AU di tal cousa... etc...en definitiva argumentar. A maioría das críticas feitas aquí na miña opinión son excesivamente simplistas e deixanse levar pola paixon máis que polo raciocinio. Case todas as críticas que vexo (non as lin todas) non se refiren á capacidade de Salustiano Mato, de feito Jaime admite que a época de Domingo Docampo con AU foi moi boa, e Salustiano era vicerreitor daquela. Tampouco existe ningunha referencia á xestión como director xeral de I+D+i, unha xestión moi recoñecida incluso pola oposición. A verdade é que se dese con este blog dende fora, sen coñecer os candidatos, eu o primeiro que faría sería averiguar quén é ese tal Salustiano Mato para que lle fangan tanta publicidade neste blog, un blog no que incluso ten unha sección propia "Tano sen tino", que sorte ¡¡¡

    ResponderEliminar
  49. para o anónimo das 23:40. Se te queixas de que non che deixan falar e o único que sabes dicir é "que les den morcilla" nun debate de ideas, o mellor é que estes calado. Se estes comentarios os fas neste blog, imaxino os improperios que enviaches ó de Mato.

    ResponderEliminar
  50. Una reflexión sobre este blog y el de Tano. Cada uno tiene su propio estilo. Cabeza tiene un blog "de colegueo", donde se permite cualquier comentario, la mayoría de ellos sin ningún interés para la campaña electoral. Tano tiene un blog de corte más "institucional", donde la mayoría de los comentarios están relacionados con las elecciones. No es ni mejor ni peor, simplemente son diferentes.

    ResponderEliminar
  51. Vaia, así que o vídeo é obra de Moncho Varela (o mesmo que "Dende Galicia para o Mundo", "Natureza" ou os vídeos de Galicia na Expo Mundial de Aichi, ademáis dun montón de publicitarios para televisión). Noraboa Xaime, cada fichaxe que fas é millor que o anterior.
    A vergoña axena a debías sentir ti, polos comentarios dalgúns "indocumentados"

    ResponderEliminar
  52. Ao anónimo da 1:24. Vale, mañá entramos en campaña e xa vamos contrastar programas. No blog xa vai estar o programa desenvolvido e vamos ver que ofrece cada un. Entro nunha campaña na que teño moitas ganas de falar da xestión do meu rival e da miña "inexperienza". Pídoche que sigas a miña campaña e xulgues. Penso que o blog no que estamos non é a ferramenta fundamental de camapaña, senon máis ben de comentario informal. Eu non penso que a época de Domingo Docampo fora boa, o que si recoñezo é que hoobo cousas que fixo ben.
    Canto á xestión do meu rival eu teño unha visión diferente da túa. Pero, de verdade, teño a impresión de que o respeto máis a el que el a min. Vou criticar, que outra me queda, cousas da súa xestión. Pero non vou entrar a tope. Unicamente o necesario para desbotar esa idea de "experimentado estadista" fronte a "candidato inexperto e pouco solvente" que pretende alguén pór enriba da mesa. Como podes supor, é unha posa en escea que nós calculabamos hai tempo que se produciría.

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.