21 abr. 2010

OBXECTIVOS E MEDIDAS PROGRAMÁTICAS BÁSICAS

Onte presentáronse na Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación os Obxectivos e medidas programáticas básicas





9 comentarios:

  1. Hola, ¿pueden consultarse estos objetivos y medidas programáticas por escrito en algún sitio?
    Gracias y un saludo.

    Ana

    ResponderEliminar
  2. Ola, Ana, dixéronme que hoxe non se subiron por un problema tecnolóxico, pero que mañá se van subir, o máis tardar ao mediodía. Saúdos.

    Jaime

    ResponderEliminar
  3. Esta Universidade necesita un xiro e pulos novos, NOVA UNIVERSIDADE é a miña elección. Aupa Xaime

    ResponderEliminar
  4. No encuentro manera de consultar las famosas líneas programáticas, prefiero hacerlo en un escrito que a través de un video electoral. (Imagino que, como es habitual en la campaña de Nova, realizado con los medios técnicos docentes de la facultad de Ciencias Sociales.)

    ResponderEliminar
  5. Señor te pido fuerzas para todos nosotros, para que siempre nos des fuerzas para levantarnos, para volver a empezar ante cualquier circunstancia negativa que la vida nos presente, ante nuestros desaciertos, errores, fragilidades, pecados, trampas del enemigo, etc, etc...

    ¡ANIMO JAIME!

    ResponderEliminar
  6. Estes vídeos fixéronse coa cámara, trípode e medios propios, non da Facultade. O mesmo a montaxe. O que si se empregarou foi o Salón de Graos previamente reservado e o que conleva usar esa infraestructura, dende as cadeiras ata o cañón para as transparencias. É eso criticable? Así que xa está ben de difundir ese tipo de imprecisións. Pois o único que é verdade e que moita xente de Comunicación está implicada con Cabeza. Non será porque el está a confiar no capital humano desta Facultade para algúns insignificante? En Pontevedra hai un centro no que existen especialistas en identidade corporativa (pola que se derrocharon cantos miles de euros nunha contratación foránea), imaxe, video publicitario e un longo etc, pero está ben que para o goberno de Pontevedra as prioridades rematen no centro da cidade e teñamos que ler comentarios neste blog sobre a defensa dunha xestión tan desequilibrada. Saúdos.

    ResponderEliminar
  7. Ola, eu non tiña claro o tema de que cámara se empregara, pero no comentario anterior xa se expresa. As liñas xa están colgadas. Tivemos certos problemas de montaxe do documento, segundo me comentaron, pero xa están. O día 4 á tarde presentamos o documento definitivo de programa, tal e como ten que ser.

    ResponderEliminar
  8. Querido Anónimo: Lo de las cámaras de Ciencias Sociales es porque en el famoso debate las que se usaron por la gente de Nova llevaban pegatinas de esa Facultad. De hecho el propio Jaime admitía implícitamente este hecho en un comentario. Me parece perfecto que Jaime confíe en el capital humano que estime oportuno.
    Lo de la identidad corporativa no entiendo a qué viene, además yo no defendía ninguna gestión. La facultad de Ciencias Sociales me parece que tiene un potencial enorme que no acaba de desarrollarse como se podría esperar: por la difícil convivencia de titulaciones, por cuestiones de índole interno bien conocidas, y por otras cuestiones que se podrían analizar.

    ResponderEliminar
  9. Ánimo Jaime¡¡¡ Muchas y muchos confiamos en el cambio que propones

    ResponderEliminar

Os comentarios son benvidos neste blog, xa que o seu obxectivo é ser un punto de encontro e de diálogo co autor. Podes deixar a tua opinión, que pode non coincidir coa miña, pero sempre con cabeza. Os comentarios destructivos ou que falten ó respecto dos participantes no blog serán eliminados.